A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ЛУГИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЛУГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОРОСТЕНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ

Дата: 30.05.2023 10:43
Кількість переглядів: 37

Фото без опису

Рада вітати вас, шановні відвідувачі нашої сторінки. Вибачте за невеличку перерву у нашому спілкуванні про адаптацію дітей. Сьогодні хочу звернути вашу увагу на ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ НАВЧАННЯ в школі.

Від того, як він мине, залежить ставлення дитини до школи в подальшому. У психологів навіть існує такий термін – «синдром 7 вересня». Це коли щаслива і сповнена радісних очікувань дитина поспішає до школи як на свято, але, стикнувшись із реальністю, уже за тиждень відмовляється туди ходити, пояснюючи, що їй там не подобається, і прохає батьків відвести її до садочка або залишити вдома.

Яким має бути перший тиждень у школі? Як батькам правильно допомогти (а не заважати) своїй дитині?

Насамперед, не варто в перший тиждень залишати дитину в школі на весь день, з ранку до вечора.

Спочатку, навіть якщо школа розташована у дворі, проводьте і зустрічайте дитину. І це робіть більше не для небезпеки дитини, а для того, щоб проводжаючи ви могли надати їй емоційну підтримку («я тебе люблю», «вірю в тебе», «цікаво, що ти дізнаєшся нового і мені розкажеш» …), а зустрічаючи зі школи, дорогою додому обговорити те, як пройшов шкільний день.

Допомагайте складати портфель. У портфелі першокласника завжди є безліч предметів, тому маленькій дитині ще важко утримувати увагу та не забути щось. Спочатку робіть це разом, навчаючи дитину складати все компактно, акуратно і нічого не забувати. Надалі вона це робитиме сама.

Не завантажуйте дитину всілякими заняттями в гуртках чи спортивних секціях, дайте їй змогу зосередитися на школі, інакше адаптація може затягнутися. Перевантажена дитина значно гірше адаптується, адже її психіка не витримує навантажень.

Хваліть і підтримуйте дитину, навіть якщо в неї не все і не відразу виходить. Це важливо завжди, але особливо цього першого основного тижня.

ЯКІ ПРОБЛЕМИ З АДАПТАЦІЄЮ ДО ШКОЛИ МОЖУТЬ ВИНИКНУТИ В ДИТИНИ-ПЕРШОКЛАСНИКА?

- Труднощі у навчанні.

- Труднощі у взаєминах із однокласниками.

- Відмова ходити до школи.

- Не ходить у туалет у школі, терпить до дому.

- Боїться вчителів.

- Мовчить під час уроків, відмовляється відповідати.

- Обманює батьків.

- Симптоми соматичних захворювань (головний біль, біль у животі, порушення сну, апетиту, підвищена стомлюваність

Ви можете помітити регрес (зниження, погіршення) раніше набутих навичок у дитини.

Якщо ви помічаєте будь-які симптоми – обговоріть іх із педагогами, представниками психологічної служби, аби допомогти дитині подолати труднощі. Адже ми з вами, дорослі, знаємо, що будь-які проблеми нікуди не зникнуть і самі собою не вирішаться. Ми маємо об’єднати наші спільні зусилля заради успіху дитини (далі буде).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено