A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ЛУГИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЛУГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОРОСТЕНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗВИТКОК КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДИТИНИ В РІЗНОМУ ВІЦІ.

Дата: 09.05.2023 09:08
Кількість переглядів: 506

Фото без опису

Всім доброго ранку. Сподіваюсь, що ви, шановні читачі, готові далі разом зі мною розглянути питання щодо РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДИТИНИ В РІЗНОМУ ВІЦІ.

0 – 2 РОКИ.

Комунікативні здібності дитини слід розвивати від народження. Доведено, що діти, з якими батьки починали активно емоційно спілкуватися з перших днів життя, мають кращі навички спілкування, ніж їхні однолітки, позбавлені такого досвіду.

Що потрібно робити для розвитку комунікації у цьому віковому проміжку?

- Постійно спілкуватися.

- Змінювати інтонації.

- Стежити, аби обличчя відбивало емоцію, яку ви переживаєте.

У житті житини має бути достатньо подій і вражень, щоби й вона мала можливість відчувати яскраві емоції.

Спробуйте забезпечити спілкування дитини з іншими дорослими, а в міру дорослішання – і з дітьми. Оточення буде заохочувати малюка до спілкування. Не забувайте, що дитина підсвідомо, а згодом і свідомо нас наслідує, бере з нас приклад. Тому ми маємо пам’ятати про свою відповідальність перед дітьми, коли щось говоримо та робимо.

2 – 3 РОКИ.

У цьому віці дитина поступово починає взаємодіяти з іншими дітьми. І хоча це ще не зовсім схоже на справжнє спілкування, та перші кроки в комунікації вона вже може зробити. Малюк упізнає багатьох родичів, намагається взаємодіяти з дітьми. Його мовлення активно розвивається, він готовий використати його у спілкування. Зверніть увагу на важливий момент: в дитині слід виховувати як уміння спілкуватися, так і бажання спілкуватися. Потрібно наголошувати , що спілкування – це здорово, цікаво, захопливо, заохочувати до взаємодії з оточенням.

Що дитині вже вдається у цьому віці? Чого ви можете її вчити?

- Називати своє ім’я.

- Цікавитися ім’ям іншої дитини.

- Ділитися іграшками.

- Попросити свою іграшку.

- За допомогою дорослого помінятися іграшками.

- Повторювати прості вірші, чистомовки.

- Грати в ігри, що розвивають емоції.

- Якнайбільше розмовляти з дитиною

- Розучувати пісеньки.

- Грати з ляльками, іграшками, програвати з ними різні історії.

- Слухати класичну музику та уявляти, що в цей момент відбувається.

3 – 6 РОКІВ.

Поступово дитина переходить від ігор з іграшками до ігор з іншими дітьми. Її все більше цікавить взаємодія з однолітками, але й із задоволенням грається з дорослими. Дитина починає розуміти слова «друг», «дружити». А ще із задоволенням виступає на святах, аби заслужити оплески і похвалу. У цьому періоді виникають перші конфлікти, без яких неможливе дитяче спілкування. Таким чином діти вчаться взаємодіяти, домовлятися, поступатися, відстоювати свої погляди. У цьому віці важливо:

- Дати змогу дитині більше спілкуватися з однолітками, дуже корисно відвідувати дитячий садок.

- Спочатку спостерігати за дитиною, як вона спілкується з ровесниками, допомагаючи знайомитися з іншими дітьми, ділитися з ними іграшками, показувати шляхи нейтралізації конфлікту.

- Давати дитині змогу виступати на святах, готувати з ними вітання для рідних та близьких.

- Читати книжки про дружбу, розмовляти про взаємини, про те, як правильно відстоювати свої погляди, як миритися.

- Дозволяти дитині запрошувати додому друзів, ходити в гості (далі буде).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено