Педагогічна ради «Партнерство в освітньому процесі - запорука успіху у навчанні і вихованні дітей», яка пройшла 26 березня у Лугинському ліцеї є досить актуальною нині.
Місія Нової школи: допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти та можливості усіх учасників освітнього процесу на основі партнерства між учителями, учнями та батьками. Тому педагогічна ради «Партнерство в освітньому процесі - запорука успіху у навчанні і вихованні дітей», яка пройшла 26 березня у Лугинському ліцеї є досить актуальною нині. Тема визначена змінами, які відбуваються в сучасній школі, метою якої є різнобічний розвиток виховання та соціалізації особистості, яка усвідомлює себе громадянином України. здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з іншими.
На педагогічній раді розглянуто багато питань, які стосувалися взаємодії педагогічного, учнівського та батьківських колективів, зокрема: про роботу з дітьми з особливими освітніми потребами, про шляхи забезпечення творчого співробітництва педагогічного колективу із установами, організаціями. закладами позашкільної освіти, про важливість шкільної бібліотеки як осередку розвитку творчих здібностей учнів з формування
національно-патріотичного світогляду у дітей. Не менш важливою є сьогодні STEM- освіта як драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього. Колектив опрацював результати опитування “Моє життя в сім’ї та школі» (безпечне освітнє середовище, булінг, насильство) серед учнів 5-10 класів.
Як завжди, підсумки роботи педагогічної ради підбив директор закладу Цапук А.Є. оголосивши рішення. Директор підкреслив, що сьогодні надзвичайно важливо говорити про зміни, про співпрацю, адже партнерство в освіті– це взаємодія! Педагогіка партнерства, орієнтація на учня, виховання на цінностях - саме ці складові концепції Нової української школи спрямовані на те, щоб оновити систему взаємостосунків між учнем та вчителем. Адже саме діалог, взаємодовіра, підтримка, приймання, активна співпраця з батьками дітей, позитивно впливають на шкільне освітнє середовище.