Заклад
Структура та органи управління |
Система управління закладом відповідає закону України "Про освіту" (стання 24) та статуту закладу освіти. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами закладу, здійснюють:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Адміністрація навчального закладу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соціально-психологічна служба |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Громадське управління та контроль |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ліцензія |
Розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації №698 від 24.12.2020 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Освітні програми |
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА НА 2024-2025 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мова навчання |
Українська. Вивчається як предмет англійська |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кадрове забезпечення |
Педагогічні працівники: 53 вчитель вищої кваліфікаційної категорії – 29; вчитель першої кваліфікаційної категорії – 4; вчитель другої кваліфікаційної категорії – 5; спеціаліст – 15. Мають педагогічні звання: 16 вчитель-методист – 3; старший вчитель – 12; відмінник освіти України – 1. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обслуговуючий персонал |
Завідуючий господарством: Калашніков Петро Петрович Технічних працівників: 9 Охоронців: 3 Секретар керівника: Кириченко Олена Павлівна Сестра медична: Васькевич Оксана Михайлівна Водій шкільного автобуса: 2 Системний адміністратор: 1 Старший кухар: Тищенко Любов Григорівна Працівників харчоблоку: 2 Завідуючий котельнею: Сябрук Григорій Григорович Операторів котельні: 3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Контингент класів та учнів |
Кількість класів – 21 І ступінь (загальноосвітні класи) – 7 ІІ ступінь (допрофільне навчання) – 10 ІІІ ступінь (профільне навчання) – 4
Кількість учнів – 439 І ступінь – 141; ІІ ступінь – 216; ІІІ ступінь – 82 Кількість груп продовженого дня – 4 Кількість учнів у групах - 120 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Режим роботи |
Понеділок - п'ятниця 8:00 - 18:30 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розклад дзвінків |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Правила прийому здобувачів освіти | Правила прийому | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Правила для здобувачів освіти |
Здобувачі освіти приходять до закладу освіти за 15 хвилин до початку занять за розкладом. Здобувачі освіти закладу освіти вітаються з персоналом, вчителями та іншими дорослими. Приходити до закладу освіти необхідно в чистій, випрасуваній одежі ділового стилю та чистому взутті, з охайною зачіскою. У весняно-зимовий період учні закладу освіти можуть мати при собі змінне взуття. Відвідування навчальних занять, бібліотеки, їдальні у верхньому одязі не дозволяється. Заборонено приносити до закладу освіти не потрібні для занять речі. Неприпустимо користуватись мобільним телефоном під час освітнього процесу, якщо цього не вимагає вид діяльності, який запропонував вчитель. Пропуски здобувачем освіти навчальних занять із поважної причини підтверджуються необхідними документами. Усі здобувачі освіти зобов’язані берегти майно закладу, зелені насадження та території закладу освіти, бережливо поводитися зі своїми речами та речами товаришів. Здобувачі освіти зобов’язані дбайливо ставитися до роботи технічного персоналу ліцею, зберігати чистоту й порядок у туалетних кімнатах, коридорах, виконувати санітарно-гігієнічні правила. У разі навмисного пошкодження майна батьки здобувача освіти зобов’язані відшкодовувати матеріальні збитки. Забороняється тютюнопаління в закладі освіти та на його території. Забороняється приносити до закладу освіти вогнепальну , холодну зброю, алкогольні та тютюнові вироби, наркотичні засоби.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кошторис |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відомості про навчальні кабінети |
Кількість навчальних кабінетів – 25 Кількість майстерень – 2 Кількість комп’ютерних класів – 2 Кабінет першої медичної допомоги – 1 Актовий зал – 1 Розважально-ігровий центр – 1 Ігрова кімната – 1 Їдальня – 1 Спортивний зал – 1 Гімнастичний зал – 1 Спортивний майданчик – 1 Географічний майданчик – 1 Тренувальний плац - 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мультимедійне забезпечення |
Кількість персональних комп'ютерів: 35 ПК для учнів: 35 ПК для адміністративної роботи: 2 ПК для навчально-виховної роботи: 3 Мультимедійна дошка: 5 Мультимедійний проектор: 1 Пристроїв для друку: 4 Телевізорів: 4 DVD-комплексів: 2 Музичних центрів: 1 Звукопідсилювальна апаратура: комплект |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Річний звіт діяльності |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ліцезований обсяг здобувачів освіти |
650 учнів |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Територія обслуговування |
смт Лугини: вул. Шевченка, вул. Димитрова, провулок Комсомольський, вул. Шкільна, вул. Нова, провулок Новий, вул. Базарна, пров. Базарний, вул. Молодіжна, вул. Покровська, вул. В. Юрченка, вул. Армійська, вул. Зелена, І пров. Зелений, ІІ пров. Зелений, вул. Л.Українки, вул. Матросова, вул. Лісна, вул. Горького, вул. І.Франка, вул. Сергія Гуца, вул. Героїв Небесної Сотні. вул. Кошового, вул. Л. Шевцової, вул. Уляни Громової, вул. Ломоносова, вул. Фількова, пров. Поліський, вул. Княгині Ольги, пров. Парковий, вул. Бовсуновського, вул. Мічуріна, вул. Островського, пров. Островського, вул. Гагаріна, вул. Толстого, вул. Липницька, пров. Липницький, вул. Першотравнева, вул. Польова, вул. Затишна, вул. Комсомольська, вул. Кірова, вул. Кузнецова, вул. Коростенська, вул. Жовтнева, вул. Об’їзна, вул. Михайла Грушевського. с. Лугинки, с. Станційне, с. Глухова, с. Крупчатка, с. Красностав, с. Теснівка, с. Радогоща, с. Старосілля, с. Новосілка, с. Нові Новаки, с. Нова Рудня, с. Степанівка, с. Червона Волока |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами |
Створено сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, забезпечено безперешкодний доступ до закладу освіти:
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення, враховано використання кольорів, розташування меблів і обладнання відповідно до санітарних вимог. У закладі забезпечується тепловий режим. Працює харчоблок. Забезпечується регулярність вологого прибирання, використання всіх видів провітрювання. Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Співпраця з підприємствами, установами, організаціями |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Наявність вакантних посад на 2024/2025 навчальний рік |
Положення про порядок призначення педагогічних працівників Асистент вчителя, вихователь групи подовженого дня. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||