A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ЛУГИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЛУГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОРОСТЕНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Заклад

Структура та органи управління

Система управління закладом відповідає закону України "Про освіту" (стання 24) та статуту закладу освіти. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами закладу, здійснюють:

  • засновник - Лугинська селищна рада (уповноважений орган - відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лугинської селищної ради);
  • керівник закладу освіти - директор;
  • колегіальний орган управління закладу освіти - педагогічна рада;
  • колегіальний орган громадського самоврядування - Рада закладу освіти;
  • органи самоврядування здобувачів освіти - учнівське самоврядування;
  • інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти

Адміністрація навчального закладу

Директор

Цапук Анатолій Євгенович, 

спеціальність: вчитель української мови та літератури, англійської мови, зарубіжної літератури; кваліфікаційна категорія: вища

Заступник директора з навчально-методичної роботи

Дрозд Людмила Вікторівна,

спеціальність: вчитель української мови та літератури; кваліфікаційна категорія: вища

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Антонюк Наталія Василівна, 

спеціальність: вчитель математики і фізики; кваліфікаційна категорія: вища, звання: старший вчитель

Заступник директора з виховної роботи

Гриневич Світлана Петрівна, 

спеціальність: методист з виховної роботи, вчитель етики та психології сімейного життя; кваліфікаційна категорія: вища, звання: старший вчитель

Бібліотекар

Гаврилюк Галина Андріївна, 

освіта: вища, кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії

 

Соціально-психологічна служба
Педагог-організатор

Бовсуновська Ірина Миколаївна,

спеціальність: вчитель української мови і літератури, кваліфікаційна категорія: вища, звання: старший вчитель

Практичний психолог

Борисюк Марина Леонідівна,

спеціальність: вчитель російської мови, практичний психолог; кваліфікаційна категорія: вища

Соціальний педагог

Кусь Артур Вікторович, 

спеціальність: вчитель української мови та літератури, кваліфікаційна категорія: спеціаліст

 

Громадське управління та контроль
Голова батьківської ради Стужук Наталія Петрівна
Голова піклувальної ради Васюхник Юрій Олександрович
Голова профспілкового комітету  Рудь Жанна Дмитрівна

 

Ліцензія

Розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації №698 від 24.12.2020

Освітні програми

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА НА 2024-2025

Мова навчання

Українська.

Вивчається як предмет англійська

Кадрове забезпечення

Педагогічні працівники: 53

вчитель вищої кваліфікаційної категорії – 29;

вчитель першої кваліфікаційної категорії – 4;

вчитель другої кваліфікаційної категорії – 5;

спеціаліст – 15.

Мають педагогічні звання: 16

вчитель-методист – 3;

старший вчитель – 12;

відмінник освіти України – 1.

Обслуговуючий персонал

Завідуючий господарством: Калашніков Петро Петрович

Технічних працівників: 9

Охоронців: 3

Секретар керівника: Кириченко Олена Павлівна

Сестра медична: Васькевич Оксана Михайлівна

Водій шкільного автобуса: 2

Системний адміністратор: 1

Старший кухар: Тищенко Любов Григорівна

Працівників харчоблоку: 2

Завідуючий котельнею: Сябрук Григорій Григорович

Операторів котельні: 3

Контингент класів та учнів

Кількість класів – 21

І ступінь (загальноосвітні класи) – 7

ІІ ступінь (допрофільне навчання) – 10

ІІІ ступінь (профільне навчання) – 4

 

Кількість учнів – 439

І ступінь – 141;

ІІ ступінь – 216;

ІІІ ступінь – 82

Кількість груп продовженого дня – 4

Кількість учнів у групах - 120

Режим роботи

Понеділок - п'ятниця

8:00 - 18:30

Розклад дзвінків

  1 класи 2-4 класи 5-11 класи
1 урок 09.00 - 09.35 09.00 - 09.40 09.00 - 09.45
2 урок 09.50 - 10.25 09.55 - 10.35 09.55 - 10.40
3 урок 10.40 - 11.15 10.50 - 11.30 10.50 - 11.35
4 урок 11.30 - 12.05 12.00 - 12.40 12.00 - 12.45
5 урок 12.35 - 13.10 13.00 - 13.35 12.55 - 13.40
6 урок   14.05 - 14.45 14.05 - 14.50
7 урок     15.00 - 15.45
Індивідуальні та групові заняття, факультативи, гуртки, спортивні секції     14.00 - 18.00

 

Правила прийому здобувачів освіти Правила прийому

Правила для здобувачів освіти

Здобувачі освіти приходять до закладу освіти за 15 хвилин до початку занять за розкладом.

Здобувачі освіти закладу освіти вітаються з персоналом, вчителями та іншими дорослими.

Приходити до закладу освіти необхідно в чистій, випрасуваній одежі ділового стилю та чистому взутті, з охайною зачіскою.

У весняно-зимовий період учні закладу освіти можуть мати при собі змінне взуття.

Відвідування навчальних занять, бібліотеки, їдальні у верхньому одязі не дозволяється.

Заборонено приносити до закладу освіти не потрібні для занять речі.

Неприпустимо користуватись мобільним телефоном під час освітнього процесу, якщо цього не вимагає вид діяльності, який запропонував вчитель.

Пропуски здобувачем освіти навчальних занять із поважної причини підтверджуються необхідними документами.

Усі здобувачі освіти зобов’язані берегти майно закладу, зелені насадження та території закладу освіти, бережливо поводитися зі своїми речами та речами товаришів.

Здобувачі освіти зобов’язані дбайливо ставитися до роботи технічного персоналу ліцею, зберігати чистоту й порядок у туалетних кімнатах, коридорах, виконувати санітарно-гігієнічні правила.

У разі навмисного пошкодження майна батьки здобувача освіти зобов’язані відшкодовувати матеріальні збитки.

Забороняється тютюнопаління в закладі освіти та на його території.

Забороняється приносити до закладу освіти вогнепальну , холодну зброю, алкогольні та тютюнові вироби, наркотичні засоби.

 

Кошторис

 

Відомості про навчальні кабінети

 Кількість навчальних кабінетів – 25

Кількість майстерень – 2

Кількість комп’ютерних класів – 2

Кабінет першої медичної допомоги – 1

Актовий зал – 1

Розважально-ігровий центр – 1

Ігрова кімната – 1

Їдальня – 1

Спортивний зал – 1

Гімнастичний зал – 1

Спортивний майданчик – 1

Географічний майданчик – 1

Тренувальний плац - 1

Мультимедійне забезпечення

Кількість персональних комп'ютерів: 35

ПК для учнів: 35

ПК для адміністративної роботи: 2

ПК для навчально-виховної роботи: 3

Мультимедійна дошка: 5

Мультимедійний проектор: 1

Пристроїв для друку: 4

Телевізорів: 4

DVD-комплексів: 2

Музичних центрів: 1

Звукопідсилювальна апаратура: комплект

Річний звіт діяльності

Аналіз роботи за 2023-2024 н.р.

Ліцезований обсяг здобувачів освіти

 650 учнів

Територія обслуговування

 смт Лугини: вул. Шевченка, вул. Димитрова, провулок Комсомольський, вул. Шкільна, вул. Нова, провулок Новий, вул. Базарна, пров. Базарний, вул. Молодіжна, вул. Покровська, вул. В. Юрченка, вул. Армійська, вул. Зелена, І пров. Зелений, ІІ пров. Зелений, вул. Л.Українки, вул. Матросова, вул. Лісна, вул. Горького, вул. І.Франка, вул. Сергія Гуца, вул. Героїв Небесної Сотні. вул. Кошового, вул. Л. Шевцової, вул. Уляни Громової, вул. Ломоносова, вул. Фількова, пров. Поліський, вул. Княгині Ольги, пров. Парковий, вул. Бовсуновського, вул. Мічуріна, вул. Островського, пров. Островського, вул. Гагаріна, вул. Толстого, вул. Липницька, пров. Липницький, вул. Першотравнева, вул. Польова, вул. Затишна, вул. Комсомольська, вул. Кірова, вул. Кузнецова, вул. Коростенська, вул. Жовтнева, вул. Об’їзна, вул. Михайла Грушевського.

с. Лугинки, с. Станційне, с. Глухова, с. Крупчатка, с. Красностав, с. Теснівка, с. Радогоща,

с. Старосілля, с. Новосілка, с. Нові Новаки, с. Нова Рудня, с. Степанівка, с. Червона Волока

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами

Створено сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, забезпечено безперешкодний доступ до закладу освіти:

  • пандус;
  • місця руху обладнані поручнями;
  • організовано чергування;
  • функціонують класи з інклюзивним навчанням;
  • працюють асистенти вчителів;
  • заклад співпрацює з Інклюзивно-ресурсним центром.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення, враховано використання кольорів, розташування меблів і обладнання відповідно до   санітарних вимог. У закладі забезпечується тепловий режим. Працює харчоблок. Забезпечується регулярність вологого прибирання, використання всіх видів провітрювання. Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Співпраця з підприємствами, установами, організаціями
Навчальні заклади

Загальноосвітні заклади району, області;

Музична школа, Будинок дитячої творчості, Будинок культури, Районна бібліотека, Бібліотека для дітей та юнацтва,

Житомирський державний університет імені І.Франка, Поліський національний університет, Національний авіаційний університет.

Громадські організації ГО "Лугинчани", ГО "Всеукраїнська екологічна ліга", ГО "Зелений світ", "Діти Чорнобиля" (Швейцарія)
Підприємства АТ "Укрространс" м.Київ, ДП Лугинське лісове косподарство, ДП Лугинський спецлісгосп, держадміністрація

 

Наявність вакантних посад на  2024/2025 навчальний рік

Положення про порядок призначення педагогічних працівників

Асистент вчителя, вихователь групи подовженого дня.

   

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено