Провідні науково-методичні теми
Творча група: Особливості роботи за новою програмою, новими підручниками, новими Державними стандартами початкової освіти.
Проблемна група: Впровадження нових Державних стандартів.
Творча група: Заклад сприяння здоров'ю. Розробка заходів з лікування та профілактики захворювань серед учасників освітнього процесу.
Проблемна група: Введення допрофільної освіти, поглиблене вивчення окремих предметів у 5-9 класах.
Постійно-діючий семінар: "Навчання складне ремесло: як розв'язати проблеми з поведінкою?"
Школа молодого та малодосвідченого вчителя - керівник Рудь Ж.Д.
План роботи
Школи молодого педагога Лугинського ліцею
у 2024-2025 н.р.
Засідання 1
Тема: Організація роботи Школи молодого педагога на 2024-2025н.р.
- Ознайомлення молодих педагогів з системою роботи у ліцеї (план роботи закладу, права та обов’язки педагогічних працівників, традиції закладу).
- Закріплення наставників за молодими вчителями.
- Аналіз із молодими вчителями нормативно-правової бази (Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Державних стандартів, Професійного стандарту вчителя, програм з предметів, знайомство з рекомендаціями, методичними листами, пояснювальними записками до предметів).
Спільні заходи для вчителів:
- Обговорення методичних рекомендацій щодо виконання вимог до перевірки зошитів, виконання єдиного орфографічного режиму.
- Анкетування молодих спеціалістів.
Робота між засіданнями:
- Ознайомлення з системою професійного розвитку педагогів ліцею.
- Участь в роботі методичних об’єднань закладу.
- Опрацювання нормативно-правової бази щодо організації освітнього процесу.
- Самоосвіта молодих педагогів.
- Відвідування уроків колег.
- Дослідження проблемного питання, над яким працює вчитель.
Засідання 2
Тема. Урок як основна організаційна форма навчання.
- Підготовка вчителя та учнів до навчального заняття. Система вимог до сучасного уроку. Опрацювання типів та структури навчальних занять. Особливості уроку під час дистанційного навчання.
- Шляхи формування мотивації на уроці. Самоаналіз навчального заняття як засіб підвищення ефективності професійної діяльності педагога.
- Практична робота : ділова гра «Моделювання структури навчального заняття відповідно до обраного типу» (заняття з елементами тренінгу).
Спільні заходи для вчителів:
- Рубрика «У педагогічну скарбничку»: обговорення навчальних занять, відвіданих у вчителів-наставників.
- Вимоги щодо оформлення шкільної документації.
Робота між засіданнями:
- Опрацювання інформації про інноваційні технології навчання.
- Самоосвіта молодих педагогів.
- Відвідування уроків колег.
- Дослідження проблемного питання, над якими працює вчитель.
Засідання 3
Тема. Психологічні аспекти навчальних занять: особливості проведення нестандартних уроків, оцінювання навчальних досягнень учнів, формування мотивації навчання.
- Сучасні освітні технології.
- Нові критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.
Спільні заходи для вчителів:
- Рубрика «У педагогічну скарбничку»: обговорення навчальних занять, відвіданих у вчителів-наставників.
Робота між засіданнями:
1.Опрацювання інформації про інноваційні технології навчання.
- Самоосвіта молодих педагогів.
- Відвідування уроків колег.
- Дослідження проблемного питання, над яким працює вчитель.
Засідання 4
Тема. Організація самостійної роботи на навчальному занятті.
- Самостійність та самостійна робота, їхні суть і зміст.
- Місце та ефективність використання самостійної роботи учнів на уроці та при виконанні домашніх завдань під час вивчення навчального предмета.
- Організація контролю учнівських знань під час виконання ними самостійної роботи.
- Інноваційні форми та методи самостійної роботи учнів.
Спільні заходи для вчителів:
- Круглий стіл на тему: «Організація самостійної роботи».
- Рубрика «У педагогічну скарбничку»: обговорення навчальних занять, відвіданих у вчителів-наставників.
- Консультації: робота з документацією.
- Анкетування «Які проблеми я подолав у своїй роботі, що не вдалося виконати».
Робота між засіданнями:
- Самоосвіта молодих педагогів.
- Дослідження проблемного питання, над яким працює вчитель.
Засідання 5
Тема. Як зробити навчальне заняття ефективним.
- Soft skills: критичне мислення і вирішення проблем.
- Технологія розвитку критичного мислення.
- Розгляд питання вибору раціональних методів викладання нового матеріалу.
Спільні заходи для вчителів:
- Моделювання уроку розвитку критичного мислення.
- Рубрика «У педагогічну скарбничку»: обговорення навчальних занять, відвіданих у вчителів-наставників.
Робота між засіданнями:
- Вивчення досвіду вчителів ліцею, які використовують в практиці технологію розвитку критичного мислення.
- Самоосвіта педагогів (розвиток критичного мислення).
- Дослідження проблемного питання, над яким працює вчитель.
Засідання 6
Тема. Я – сучасний успішний педагог!
- Успіхи та подолання проблем у моїй професійній діяльності.
Спільні заходи для вчителів:
- Круглий стіл «Мої педагогічні знахідки».
- Підсумки проведення Тижня творчості молодого педагога.
- Підведення підсумків роботи ШМП.
- Обмін досвідом.
- Обговорення перспективного плану та розробка рекомендацій щодо роботи ШМП на наступний навчальний рік.
Робота між засіданнями:
- Консультації з питань організації та здійснення тематичного й семестрового, річного оцінювання.
- Консультації: робота з документацією.
- Робота в хмарному середовищі «Вернісаж здобутків за 2024-2025н.р.»
Список вчителів-наставників
№ п/п |
Прізвище, імꞌя, по батькові наставника |
Посада |
Прізвище, імꞌя, по батькові молодого вчителя |
Предмет,який викладає молодий вчитель |
1. |
Хомутовська Тетяна Володимирівна |
Учитель початкових класів |
Байок Ольга Вікторівна |
Учитель початкових класів |
2. |
Антонюк Наталія Василівна |
Заступник директора з НВР |
Сторожук Оксана Миколаївна |
Асистент вчителя |
3. |
Антонюк Наталія Василівна |
Заступник директора з НВР |
Атаманчук Альона Валентинівна |
Асистент вчителя |
4. |
Антонюк Наталія Василівна |
Заступник директора з НВР |
Бовсуновська Інна Миколаївна |
Асистент вчителя |
5. |
Каменчук Оксана Павлівна |
Вихователь групи подовженого дня |
Стужук Ліна Вікторівна |
Вихователь групи подовженого дня |
6. |
Гриневич Світлана Петрівна |
Заступник директора з ВР |
Герасимчук Роман Петрович |
Учитель технологій |
8. |
Антонюк Наталія Василівна |
Заступник директора з НВР |
Слинчук Анна Володимирівна |
Асистент учителя |
9. |
Антонюк Наталія Василівна |
Заступник директора з НВР |
Макарчук Тетяна Володимирівна |
Асистент учителя |
10. |
Гриневич Світлана Петрівна |
Учитель мистецтва |
Коржук Ольга Федорівна |
Учитель музичного мистецтва |