A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ЛУГИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЛУГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОРОСТЕНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Провідні науково-методичні теми

Творча група: Особливості роботи за новою програмою, новими підручниками, новими Державними стандартами початкової освіти.

Проблемна група: Впровадження нових Державних стандартів.

Творча група: Заклад сприяння здоров'ю. Розробка заходів з лікування та профілактики захворювань серед учасників освітнього процесу.

Проблемна група: Введення допрофільної освіти, поглиблене вивчення окремих предметів у 5-9 класах.

Постійно-діючий семінар: "Навчання складне ремесло: як розв'язати проблеми з поведінкою?"

Школа молодого та малодосвідченого вчителя - керівник Рудь Ж.Д.

 

 

План роботи

Школи молодого педагога Лугинського ліцею

у 2024-2025 н.р.

 

Засідання 1

Тема: Організація роботи Школи молодого педагога на 2024-2025н.р.

  1. Ознайомлення молодих педагогів з системою роботи у ліцеї (план роботи закладу, права та обов’язки педагогічних працівників, традиції закладу).
  2. Закріплення наставників за молодими вчителями.
  3. Аналіз із молодими вчителями нормативно-правової бази (Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Державних стандартів, Професійного стандарту вчителя, програм з предметів, знайомство з рекомендаціями, методичними листами, пояснювальними записками до предметів).

 

Спільні заходи для вчителів:

  1. Обговорення методичних рекомендацій щодо виконання вимог до перевірки зошитів, виконання єдиного орфографічного режиму.
  2. Анкетування молодих спеціалістів.

 

Робота між засіданнями:

  1. Ознайомлення з системою професійного розвитку педагогів ліцею.
  2. Участь в роботі методичних об’єднань закладу.
  3. Опрацювання нормативно-правової бази щодо організації освітнього процесу.
  4. Самоосвіта молодих педагогів.
  5. Відвідування уроків колег.
  6. Дослідження проблемного питання, над яким працює вчитель.

 

 

 

 

Засідання  2

Тема. Урок як основна організаційна форма навчання.

  1. Підготовка вчителя та учнів до навчального заняття. Система вимог до сучасного уроку. Опрацювання типів та структури навчальних занять. Особливості уроку під час дистанційного навчання.
  2. Шляхи формування мотивації на уроці. Самоаналіз навчального заняття як засіб підвищення ефективності професійної діяльності педагога.
  3. Практична робота : ділова гра «Моделювання структури навчального заняття відповідно до обраного типу» (заняття з елементами тренінгу).

 

Спільні заходи для вчителів:

  1. Рубрика «У педагогічну скарбничку»: обговорення навчальних занять, відвіданих у вчителів-наставників.
  2. Вимоги щодо оформлення шкільної документації.

 

Робота між засіданнями:

  1. Опрацювання інформації про інноваційні технології навчання.
  2. Самоосвіта молодих педагогів.
  3. Відвідування уроків колег.
  4. Дослідження проблемного питання, над якими працює вчитель.

 

Засідання 3

Тема. Психологічні аспекти навчальних занять: особливості проведення нестандартних уроків, оцінювання навчальних досягнень учнів, формування мотивації навчання.

  1. Сучасні освітні технології.
  2. Нові критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.

 

Спільні заходи для вчителів:

  1. Рубрика «У педагогічну скарбничку»: обговорення навчальних занять, відвіданих у вчителів-наставників.

 

Робота між засіданнями:

1.Опрацювання інформації про інноваційні технології навчання.

  1. Самоосвіта молодих педагогів.
  2. Відвідування уроків колег.
  3. Дослідження проблемного питання, над яким працює вчитель.

 

Засідання 4

Тема. Організація самостійної роботи на навчальному занятті.

  1. Самостійність та самостійна робота, їхні суть і зміст.
  2. Місце та ефективність використання самостійної роботи учнів на уроці та при виконанні домашніх завдань під час вивчення навчального предмета.
  3. Організація контролю учнівських знань під час виконання ними самостійної роботи.
  4. Інноваційні форми та методи самостійної роботи учнів.

 

Спільні заходи для вчителів:

  1. Круглий стіл на тему: «Організація самостійної роботи».
  2. Рубрика «У педагогічну скарбничку»: обговорення навчальних занять, відвіданих у вчителів-наставників.
  3. Консультації: робота з документацією.
  4. Анкетування «Які проблеми я подолав у своїй роботі, що не вдалося виконати».

 

Робота між засіданнями:

  1. Самоосвіта молодих педагогів.
  2. Дослідження проблемного питання, над яким працює вчитель.

 

Засідання 5

Тема. Як зробити навчальне заняття ефективним.

  1. Soft skills: критичне мислення і вирішення проблем.
  2. Технологія розвитку критичного мислення.
  3. Розгляд питання вибору раціональних методів викладання нового матеріалу.

 

Спільні заходи для вчителів:

  1. Моделювання уроку розвитку критичного мислення.
  2. Рубрика «У педагогічну скарбничку»: обговорення навчальних занять, відвіданих у вчителів-наставників.

 

Робота між засіданнями:

  1. Вивчення досвіду вчителів ліцею, які використовують в практиці технологію розвитку критичного мислення.
  2. Самоосвіта педагогів (розвиток критичного мислення).
  3. Дослідження проблемного питання, над яким працює вчитель.

 

Засідання 6

Тема. Я – сучасний успішний педагог!

  1. Успіхи та подолання проблем у моїй професійній діяльності.

 

Спільні заходи для вчителів:

  1. Круглий стіл «Мої педагогічні знахідки».
  2. Підсумки проведення Тижня творчості молодого педагога.
  3. Підведення підсумків роботи ШМП.
  4. Обмін досвідом.
  5. Обговорення перспективного плану та розробка рекомендацій щодо роботи ШМП на наступний навчальний рік.

Робота між засіданнями:

  1. Консультації з питань організації та здійснення тематичного й семестрового, річного оцінювання.
  2. Консультації: робота з документацією.
  3. Робота в хмарному середовищі «Вернісаж здобутків за 2024-2025н.р.»

 

Список вчителів-наставників

п/п

Прізвище, імꞌя, по батькові наставника

Посада

Прізвище, імꞌя, по батькові молодого вчителя

Предмет,який викладає  молодий вчитель

1.

Хомутовська Тетяна Володимирівна

Учитель початкових класів

Байок Ольга Вікторівна

Учитель початкових класів

2.

Антонюк Наталія Василівна

Заступник директора  з НВР

Сторожук Оксана Миколаївна

Асистент вчителя

3.

Антонюк Наталія Василівна

Заступник директора  з НВР

Атаманчук Альона Валентинівна

Асистент вчителя

4.

Антонюк Наталія Василівна

Заступник директора  з НВР

Бовсуновська Інна Миколаївна

Асистент вчителя

5.

Каменчук Оксана Павлівна

Вихователь групи подовженого дня

Стужук Ліна Вікторівна

Вихователь групи подовженого дня

6.

Гриневич Світлана Петрівна

Заступник директора з ВР

Герасимчук Роман Петрович

Учитель технологій

8.

Антонюк Наталія Василівна

Заступник директора  з НВР

Слинчук Анна Володимирівна

Асистент учителя

9.

Антонюк Наталія Василівна

Заступник директора  з НВР

Макарчук Тетяна Володимирівна

Асистент учителя

10.

Гриневич Світлана Петрівна

Учитель мистецтва

Коржук  Ольга Федорівна

Учитель музичного мистецтва

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено