A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ЛУГИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЛУГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОРОСТЕНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виховна система Лугинського ліцею

Фото без опису

Виховна система Лугинського  ліцею - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності учасників освітнього процесу. Виховання тісно поєднується з навчальною діяльністю та вплетене органічно в освітній процес. В ліцеї  склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім'ї та закладу освіти, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національно-патріотичного виховання, сприяє формуванню в здобувачів освіти навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає розвивати індивідуальні здібності ліцеїста, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.
         Мета виховної системи:  виховання  та  формування особистості здобувача освіти, громадянина-патріота України, створення умов для самореалізації, відповідно до його здібностей, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, формування свідомого ставлення до свого здоров'я, належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.
         Виховна система закладу освіти розроблена відповідно до Закону України «Про освіту»,   Конвенції ООН    про права дитини, Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді в національній системі освіти, Статуту Лугинського ліцею.

 

                                           Завдання виховної системи:

 

 

  • Формування особистості-патріота України;
  • Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей;
  • Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування здорового способу життя;
  • Розвиток творчих здібностей, підтримка обдарованих учнів;
  • Впровадження заходів, спрямованих на підвищення моральності в суспільстві, правової культури громадян, утвердження здорового способу життя.

Цілі виховної роботи ліцею:

  • виховувати повагу до Конституції, законів України, державної символіки;
  • укріпл-ювати розуміння взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
  • утверджувати в свідомості й почуттях учня патріотичні цінності, переконання і повагу до культурно-історичного минулого України;
  • сприяти набуттю здобувачами освіти патріотичного досвіду на основі:
  • готовності до участі в процесах державотворення;
  • уміння визначати форми й способи участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади;
  • спроможності дотримувати законів і захищати права людини;
  • готовності взяти на себе відповідальність;
  • здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів.
  • формувати мовленнєву культуру, толерантне ставлення до інших народів, культур і традицій;
  • утверджувати гуманістичну моральність як основу громадянського суспільства;
  • культивувати кращі риси української ментальності, як-то працелюбність, свободолюбство, справедливість, доброта, чесність, бережне ставлення до природи;
  • підвищувати престиж військової служби, культивувати ставлення до солдата як до захисника України, героя;
  • виховувати нетерпимість до українофобства, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму тощо.

 

 

   Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснюється за основними напрямками:

        

- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
- ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
- ціннісне ставлення до природи;
- ціннісне ставлення до мистецтва;
- ціннісне ставлення до праці;
- ціннісне ставлення до себе:
-  до свого фізичного «Я»;
-  до свого психічного «Я»;
- до свого соціального «Я».


Система виховної роботи закладу освіти забезпечує:

• активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;

• організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;

• розвиток активності здобувачів освіти у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позакласній роботі;

• згуртовування класних колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проєктах;

• соціальну захищеність і підтримку здобувачів освіти;

• співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед здобувачів освіти;

       Серцевиною виховного процесу є особистість: її нахили, здібності, потреби, інтереси, соціальний досвід, самовідданість, характер.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено